Din hjälp behövs - cirkusskola för diabetesbarn

Som ni kanske vet så ordnar jag och en annan  "diabetesmamma" ett läger för barn och ungdomar med diabetes varje år i Tandådalen här i Dalarna, tillsammans med Landstinget. I år vill vi ge barnen en oförglömlig upplevelse med cirkusskola som tema. Men det kostar pengar, och för att föverkliga denna dröm har vi sökt till Bayers "Ascensia Dream Fund".

Den goda nyheten är att vår ansökan är en av de tre finalisterna. Men tävlingen avgörs via Internetomröstning och det är här ni, kära läsare, kommer in i bilden: rösta på oss så att vi kan få ordna cirkusskola i sommar!

Gå in på följande adress och rösta på vårt bidrag (Anette Bergqvist och Ulrika MacGregor: cirkusskola för diabetesbarn):

http://www.bayerdiabetes.se/sv/Dream-Fund/Aktuella-finalister.aspx

Man kan bara rösta en gång per e-mailadress, så skicka gärna denna uppmaning vidare till alla som kan tänkas vilja ge våra barn med diabetes en extra spännande lägervecka!

Tack för er hjälp!

Kommentarer:
Postat av: Lena

Hej
Jag "röstfuskade" lite, d.v.s. använde alla mina 4 mailadresser och lyckades höja er från 42 till 43 %. Hoppas andra gör detsamma.

2007-04-18 @ 06:29:42
Postat av: Ulrika

Lena: Tusen tack! Ställningen är olidligt jämn kan man väl lugnt säga. Det är nästan en hel månad kvar av röstningsperioden, jag kommer att vara ett nervvrak om det ska fortsätta på det här sättet ... Jag blir så glad att det finns människor som du därute som hör oss och vill hjälpa till! Stor kram!
//Ulrika

Postat av: Inger

Ja, jag ska göra detsamma. :-)

2007-04-19 @ 11:06:04
URL: http://kotte.ridderstolpe.nu

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits