Eva & Adam? Nä, Moira & Adam

Eftersom veckan har varit som den varit på skolan beslöt Moira och jag att hon inte behövde gå i skolan idag. Beslutet fattades då vi läste igenom programmet för utflykten. Det stod, "Tag med matsäck och fika" och när det gäller barn är jag ganska så säker på att det inte är kaffe man menar när man skriver fika. Moira hade ingen lust att för femte dagen i rad titta på när hennes kamrater bullar upp så istället bestämde vi oss för att göra något annat kul.

 

MixMegapol var i stan och sände Äntligen morgon med Adam Alsing och Gry Forsell så vi åkte ner och tittade (och lyssnade, det var ju trots allt radio). Moira tyckte det var jätteroligt att se rakt in i glas-studion när Adam, Gry och gäster pratade, dansade och showade. Det måste erkännas att pappa också var road, åtminstone tills Adam smädade hans kortbyxor. Gry började prata om kortbyxor och tyckte att Adam skulle ha sådana för att visa sina ben. När hon spanade ut på torget påpekade hon för Adam när hon såg mig att shortsen var snygga och han kanske kunde få låna dem. Han replikerade snabbt att några sådana där skulle han då aldrig sätta på sig. Här kan man fråga sig vad som är viktigast, att Adam eller Gry gillar mina shorts!

 

Efter "shortsincidenten" kom Adam ut och hälsade på oss och pratade lite. Både Moira och jag tyckte att han var väldigt trevlig. Vi passade på att föreviga Moira och Adam på bild och så här stiliga är de tillsammans.

 

Moira och Adam


Kommentarer:
Postat av: Ji

T - lite coolt - jag lyssnade faktiskt på Äntligen morgon-sändningen från Falun när jag körde bil och hörde detta live!
/ji

(Vid första titten på fotot trodde jag nästan att det var du som hade lagt dig till med skägg ..! Men du har väl myyycket snyggare shorts. ;) Söt Moira med!)

2005-05-29 @ 07:35:32

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits