Semester på en måndag

Idag har jag semester. Barnen har studiedag - eller det kanske är lärarna som har det? I vilket fall som helst så tog jag chansen att njuta av våren i en förlängd helg. Så härligt att kunna strosa omkring i trädgården, njuta av fågelkvitter, spela spel med barnen - på en måndag!

Jag och Moira har precis kommit in från en cykeltur. Tekniken blir bättre och bättre och vi vågade oss på den långa backen ner mot stan och hem igen. Sean har en kompis hemma, just nu är det SIM's på Playstation tror jag. Till bakgrundsskvalet av "Pughs bästa" - som de dyrkar! "Stockholm, Stockholm, stad i världen, Stockholm, Stockholm, världens stad". Fungerar även för nästa generation! (Förlåt om du fick den på hjärnan nu ...)

Sen ska vi ner på stan och handla lite (skönt att slippa lördagsträngseln) och ta en fika på Du&Ja. Mys, mys, mys, vad härligt med lite semester!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits