Chavo och Chuck - scrapped

Två stycken LO:s och med blandade resultat. Den första, Chavo Guerrero, utgick jag från fotot och försökte återskapa skylten bakom Chavo. Det blev väl sådär, bra tanke, mindre bra genomfört. Det jag är mest nöjd med är repet som går igenom det översta fotot. Jag la också till två rep till eftersom man har tre i en wrestlingring, so so kan man väl säga om det.

Däremot är jag mycket nöjd med min andra LO, Chuck Palumbo. Fotomattan som blev solglasögon för att matcha Chucks egna. Papperet som matchar hans skjorta, det rivna Basic Grey-papperet som ger det där ruffiga intrycket och sist Harley Davidson-loggan som jag ritade av, gjorde en mall och la dit Chuck istället för HD. Chucks image är motorcykelåkare och han bygger dessutom egna choppers på sin fritid, med andra ord passande.

 

Kommentarer:
Postat av: Alvmarken

Vad f*n snackar du om? Chavo-layouten är ju skitsnygg.
Mycket väl genomfört säger jag!
Den andra är också kanon.
Det är mer regel än undantag nu för tiden... att dom är kanon alltså.
/Micke

Postat av: Skräptanten

Du är ju så satans (får man ju inte säga...) duktig!

2007-08-22 @ 16:51:40
URL: http://www.pappersvinden.se/skraptanten
Postat av: Linken

Härligt1 Jag har skivit det tidigare, men jag måste bara göra det igen.
KANON!!!!!
Klart impad av det exakta kopian av HD loggan!!
T...t for President! =)

2007-09-05 @ 22:07:01
URL: http://linkens.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits