The Miz

Det är inte lätt att alltid hinna med allting och jag känner att denna blogg blir en aning lidandes tack vare en massa andra åtaganden, och en stor portion slöhet! Men, här kommer i alla fall ett litet livstecken eftersom jag fortfarande har en hel hög med möten kvar att redovisa och denna gång blir det en person som aldrig varit med här förut, The Miz.

 

The Miz i sin förra utstyrsel som trots att den ser för taskig ut var en del av hans karaktär.

För att göra denna historia kort så går vi pang på rödbetan. De flesta av de stora stjärnorna hade passerat sonen och jag där vi stod och vi hade fått oss en pratsund med flera av dem. De som saknades främst på vår lista var Carlito, Matt Hardy, MVP och The Miz. MVP missade vi helt och hållet, de två första återkommer vi till och The Miz höll på att smita förbi oss utan att stanna!



The Miz och John Cena i deras match på galan i Helsinki

När The Miz kom knallandes så var det inte tack vare mig han stannade, och egentligen var det inte tack vare sonen heller. Det var sonens klädval som fällde avgörandet då han hade satt på sig en The Miz T-shirt, "Chick Magnet", dagen till ära. Jag sa något som ursäkta mig till Mike Mizanin, som han egentligen heter, när han kom knallandes men antingen så hörde han mig inte eller så valde han att inte höra. Sonen lyfte på handen lite, som en lätt liten vinkning till Miz men han verkade inte bry sig om det heller. Dock var det ganska tydligt när The Miz så sonens T-shirt att han bestämde sig för att stanna just då. Det var som om han tänkte, "Skit också, det där är ju faktiskt ett fan till mig personligen!". Så Miz stannade upp och log ett stort leende och sa, -You have a great taste in T-shirts, eller något liknande. Vi svamlade på lite, Miz tog sig tid till att signera vårt album och så klappade han sonen på bröstet med sin hand och sa att T-shirten var den absolut häftigaste som någonsin producerats och så frågade han mig varför inte jag också hade en? Där stod jag i min DX Top Rope T-shirt och tänkte efter en sekund innan jag svarade. -Kom igen, titta på er två, det finns ju sanning bakom det hela, ingen större chans att jag skulle kunna ha en sådan och komma undan med det. Av någon anledning tycktes The Miz tycka att det var roligt! Sedan blev det ett obligatoriskt foto med sonen men eftersom fler personer smet förbi oss vid tillfället så lät jag bli att fråga om ett foto med mig själv. Vi hade andra fiskar att fånga!



The Miz som är riktigt imponerad av sonens klädval. Och i bakgrunden så ser ni ett av skälen till att jag "hoppade" över tillfället till att föreviga mig med The Mizard of Oz.

hits