Flera möten!

Då tiden ständigt rinner iväg och jag insett att jag inte hinner med att göra inläggen här rättvisa så har jag beslutat att lägga ned! Nä, fullt så drastisk ska jag inte vara, däremot publicerar jag lite flera bilder från vår senaste resa till Finland. Några hann jag med att redovisa men det fanns ett gäng bilder från möten kvar så dem kan ni åtminstone titta på nu. När, och om, jag har tid ska jag försöka skriva ned allt men till dess, de här mötte vi också!



Sonen och Primo



Primo och jag och givetvis fotar sonen precis när jag säger något vilket ger den vackra effekten med öppen mun!



William Regal med butter uppsyn fast egentligen var han hur trevlig som helst. Sonen däremot, han ser glad ut men egentligen...



Jag och William Regal och än en gång lyckas sonen fota mig när jag säger något. Jag tror att han gör det med meningen!



Min son Judas som prompt tog plats bredvid den charmige Kelly Kelly och sedan inte ansträngde sig nog så att även jag fick stå vid damens sida!



Sonen och och den alltid leende och trevliga Kofi Kingston som jag redan fotograferat mig med vid ett annat tillfälle så jag hoppade över (haha, fattade ni den?)



Goldust och jag. Den gode Goldust struntade fullständigt i sonen när han passerade honom men när han gick förbi mig så både stannade han, pratade och ställde upp på foto. In your face my son!



Matt Hardy, jag och Carlito. Matt är som alltid trevlig att träffa och Carlito var riktigt rolig. Bäst var det när både Matt och Carlito mobbade sonen för hans The Miz T-shirt och det var väl därför fotot blev så skakigt.



Matt Hardy, sonen och Carlito. Här skakade inga händer eftersom fadern inte blev mobbad av dessa herrar. Carlito smälte dock en aning när han såg sonens keps.



Triple H och jag och det här var lika stort som The Games näsa!



Sonen och The Cerebral Assassin som tyvärr inte fullföljde slaget!



Sonen, fyra fingrar, Arn Anderson och en banan. Arn såg också lite grumpy ut och vem skulle inte göra det när han tvingas fotografera sig bredvid den där. I verkligheten var han dock väldigt trevlig mot den där även om jag försökte hetsa upp honom genom att säga att apan var ute efter hans banan.



Än en gång, Maryse och sonen Judas. Som vanligt behöll sonen alla läckerbitar för sig själv och jag fick bara nöjet att stå bakom kameran och uttala Maryse namn fel!

Kommentarer:
Postat av: Kerstin Nilsson

Hej Trent

Nu har jag spenderat förmiddagen med att läsa denna blogg har skrattat gott åt era upptåg.

Tänk om man kunde göra en sådana resor med Edvin o John det skulle ju vara helt fantastiskt.

Tusen tack för en trevlig förmiddag

Kerstin

2010-05-05 @ 10:56:50
Postat av: Sinnica Hax

En fantastiskt intressant och underhållande blogg, så roligt att läsa om detta WWE fenomen i svensk tappning, då jag själv är ett stort fan och drömmer även också om att få åka och få uppleva någon av dessa drabbningar live precis som ni, helst innan Triple H lägger hatten på hyllan S



Ha en underbar höst!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits