Ted DiBiase jr

Dags för ett nytt litet möte och denna gång behandlar vi Ted DiBiase jr, son till legendaren The Million Dollar Man Ted DiBiase. Jag har då aldrig riktigt förstått det där med att döpa sina barn efter sig (borde de inte få en egen identitet?) men i wrestlingvärlden fungerar det. Det finns inte ett wrestlingfan som inte vet vem Ted DiBiase är så dyker det namnet upp så skapar man direkt ett intresse.



Ted DiBiase jr och Ted DiBiase the slightly older one.

Mötet med Ted DiBiase jr var ännu ett sådant här spionuppdrag som jag och sonen antar ibland. Vi var på väg upp till shoppinggallerian bredvid hotellet och när vi går upp över "torget" så ser vi någon som är misstänkt lik DiBiase gå in på McDonalds. Nyfikna som vi är beslöt vi oss för att utforska detta tillfälle.



Ted DiBiase jr gick en match med sin tagteampartner Cody Rhodes mot Cryme Tyme i Barcelona

När jag och sonen kliver in på McDs genom entrén vid torget så kliver DiBiase ut genom andra sidan av lokalen som vätte mot gallerians inre. Efter ungefär två nanosekunders betänketid så glömmer vi allt vad hamburgare heter och följer efter Ted ut i gallerian. Han släntrar invä bortåt med en dricka i handen men vi hinner inte ens göra upp en plan om vårt förföljande innan han tar en annan dörr och kliver ut på torget igen och börjar gå mot hotellet.

Nu var goda råd dyra, eftersom torget ändå är en stor, och folktom, plats vid tiden detta hände så skulle den gode Ted med allra största trolighet lägga märke till oss om vi kom brakandes ut ur gallerian som en brunstig elefanthjord. Och någon tid för försiktighet fanns inte så vi brakade på! DiBiase hade väl hunnit en sisådär 20 meter ut på torget när vi stormade ut genom dörren och rätt och riktigt så var torget folktomt förutom DiBiase. Vi älgade på efter honom utan eftertanke om att vara diskreta men det spelade ingen roll, DiBiase märkte ingenting. När vi väl var ikapp så flämtade jag fram ett, -"Ursäkta mig hr DiBiase, skulle vi kunna stjäla ett par sekunder av din tid?" . Som vanligt var detta inte något problem, Ted stannade upp och småpratade med oss om wrestling och Barcelona. Synnerligen trevlig var han och så kom det obligatoriska när sonen fick sig en autograf och ett fotografi taget med tagmästaren. När vi var så att säga klara frågade Ted, -"Vad är det där"? och pekade på min "pärm" som jag hade med (vill du själv se hur den ser ut gå in på http://www.splitcoaststampers.com/gallery/photo/985875?cat=500&ppuser=144883 och http://www.splitcoaststampers.com/gallery/photo/985869?cat=500&ppuser=144883 ). "Pärmen" är ett album jag gjort som jag har alla mina försök till scrapbooking-projekt i och eftersom jag endast scrappar WWE-profiler så ser den ut som den gör. Jag berättade för Ted vad det var och han frågade om han fick titta. Vad svarar man på något sådant? Självklart fick Ted titta och det var inte med lite stolthet som jag visade upp mina små kreationer som fanns där i. Ted gillade specifikt HHH men hittade en del annat som han ojade sig positivt över. Jag sa att jag givetvis skulle göra en layout med honom också nu när jag hade ett foto och det tyckte han var alldeles utmärkt. Hans slutbetyg för albumet var, -"Really cool". Dessutom passade han på att signera albumet och då fick jag också säga, -"Cool". Och därmed skiljdes också våra vägar, han tillbaks till hotellet och vi till gallerian.



Sonen och Ted DiBiase jr, en mycket trevlig prick. Lägg märke till handen på sonens axel, det är inte så att man ber profilerna att "röra" en men de gör det alldeles frivilligt ändå för att få till en bra bild. Vi är som alltid lika tacksamma. 

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits