Shawn Michaels, Triple H och Bobby Lashley scrapped

Tre stycken LO:n här med kanske två av de största stjärnorna genom tiderna och det nyaste stjärnskottet som WWE pushar.

Shawn Michaels, HBK, The Heartbreak Kid, The Showstopper, är den första och en legend inom wrestlingvärlden som fortfarande är aktiv. När ni ser hans smeknamn så förstår ni alla brustna hjärtan i LO:n. De stora bokstäverna har jag gjort själv för att matcha bokstäverna i det nedre fotot och där har jag också haft nöjet att använda 3D-kuddar på hjärtat, alltid lika roligt! Mest nöjd här är jag med "banderollen" eller vad man nu skall kalla det för som ser ut lite som ett gammalt pergament samt en sådan nametag man brukar ha på tatueringar. Den fina skrivstilen står dock min fru för och även den vackra embossingen.



HHH, Hunter Hearst Helmsley, Jean-Paul Levesque, The King of Kings, The Game eller kort och gott Triple H som är namnet och stavningen han går under nu är en 10-faldig världsmästare, eller var det elva? Här har jag slitit med att försöka göra en replik av världsmästarbältet i tungvikt som fotomatta och egentligen den enda utsmyckningen om man bortser från förlängningen på repen som finns på bilden. Jag har torrembossat mönstret eftersom själva bältet har något sådant och så har jag fått klämma dit 8 stycken röda blings, precis som på bältet. Stilrent och snyggt tycker jag men det tog en väldans tid att få till. Även här har jag kallat in experhjälp i form av fru för textning (hon är så duktig på det) och embossing.



Den sista LO:n här är på Bobby Lashley, The Dominator (visst har de skojiga smeknamn?). Jag försökte hitta ett bakgrundspapper som kunde matcha hans glänsande neonblå jacka men det var svårt. Istället blev det ett likadant som jag använde till Triple H (något jag upptäckte efteråt). Bokstäverna är för att matcha hans skjorta, silhuetten som jag gjort själv är till för att föreställa någon sorts skugga från det lilla fotot och få fram en 3D-känsla utan att använda kuddar, det blev väl inte som jag tänkt mig. Sedan var det så tomt så jag drog två röda streck rakt över eftersom han har sådan på sin jacka. LO:n dög men är inte en av mina bättre.


Kommentarer:
Postat av: Cards of Maria

Vilka superläckra LO´s du gör. =0)
Tack för titten.
*vink vink*
Maria


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits