Jonathan Coachman, The Coach

Jonathan Coachman, eller The Coach som han är mer känd som, är kommentator på RAW. Hans karaktär är både ond och stöddig och han håller till 100% på heels, bad guys. Alltså så är han en man i min smak! Han är dessutom en allmän slagpåse och brukar få gå upp i lite olika matcher mot wrestlers eller andra kommentatorer och få ordentligt med däng. När han inte åker på stryk i ringen eller sitter vid kommentatorsbordet så intervjuar han brottare eller håller i jippon som WWEs helt meningslösa RAW-Diva Search. Och ständigt så slickar han uppåt och sparkar nedåt, ganska så sympatisk med andra ord.


Coach and Venis

The Coach och Val Venis (som dyker upp senare i bloggen) har en diskussion i ringen på Hartwall Arena


Vi fick oss en liten pratstund med The Coach och det var riktigt roligt. Han pratade om sig själv i tredje person och gick helt in i sin roll. Trots detta var han faktiskt mycket trevlig. Jag kommer inte ihåg allt som sas men det var wrestling vi pratade (vad annars?) och han lyfte sig själv hela tiden i talet. Vi skrattade och han puttade på Sean och såg förnärmad ut och Sean stirrade då tillbaka och The Coach gick genast in i en mesig och feg försvarsställning. Vi skrattade ännu mer och han skrattade lite också. Barnen fick autografer men jag tog aldrig ett foto vilket jag ångrar. Men det var kul att träffa honom ändå även fast han inte är en "riktig" wrestler.


Coachauto

En av The Coach´s autografer prydligt monterad i vårt fotoalbum


Ute på galan så var det likadant som det brukar vara på Tv-sändningarna. The Coach kom in och var kaxig och sen så åkte han på stryk varav alla skrattade åt honom. Om man tänker efter så borde det vara ganska så förnedrande att ha ett sådant jobb. Varje kväll få stryk och sen så skrattar ett tusental personer åt en. Jag antar dock att The Coach skrattar hela vägen till banken istället.


Coach + Eugene

The Coach är precis på väg att åka på en "Stunner" av Eugene. Regal tittar på och har ingenting emot det.


Coach down 

The Coach hamnar där han alltid hamnar till slut, nedslagen på ringgolvet. Eugene skrattar, kameramannen skrattar och den finska publiken jublar. Stackars Coach!

Kommentarer:
Postat av: Alex Thomsen

Hej, jag gillar verkilgen att läsa om dina(era) möten med dessa superstars. Jag kan ju säga att jag är verkilgen avundsjuk... Jag har skaffat biljetter till smackdown i helsingfors den 20 nov, om en vecka!
Jag undrar hur ni har kunnat veta vilka hotel brottarna har varit på? Eftersom jag kommer vara i helsingfors redan kl 12 eller 13.00 så har jag några timmar över innan showen börjar(den börjar kl 5), och jag vill gärna träffa dom.

Jag hoppas du kan svara/ge mig några tips på hur jag kan träffa dom, om du har tid så kan du väl skicka ett mail till mig, tack på förhand MVH/ Alex

2005-11-12 @ 15:10:11
Postat av: Trent på den här bloggen

Hej Alex,

kul att du gillar att läsa om våra små möten. Jag mailar gärna till dig och berättar hur det gått till men då måste jag ha din mailadress, annars är det tämligen omöjligt. För att göra en lång historia kort så är det mest tur och en del ihärdighet. Hör av dig med ditt mail så plitar jag ner hur det gått till.

Mvh,
Trent

2005-11-13 @ 09:11:24

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits