Rhyno, the Manbeast

Rhyno är en av brottarna som råkat ut för MacGregors förbannelse. Han fick dock inte gå vid den stora utrensningen utan kickades efter Wrestlemania 21 då han på något sätt knuffat (eller något liknande) sin fru "in public". Där ser man verkligen vilka moralens väktare WWE kan vara! Rhyno gjorde en kort comeback när WWE använde honom på Pay-Per-View´n - ECW, One night stand, men sen så fick han återgå till att vara utanför WWE-familjen. Kanske lika så bra så eftersom han ändå inte använts rätt i WWE.

 

Den första gången vi träffade Rhyno var i Åbo när han var där med Smackdown! Egentligen var det bara Sean som träffade honom. Jag hade uppsökt en bekvämlighetsinrättning och var där och gjorde mitt tarv. När jag kom tillbaka, synnerligen lättad, så stod Rhyno och pratade med Sean. Jag hann precis fram och säga hej och så gick han. Han sa, - Hi, till mig och Bye till Sean. Sean hade fått sig en autograf men något foto blev det aldrig i Åbo.

 

 Eddie + Rhyno

Rhyno böjer och bänder på Eddie Guerrero med sina små armar!

 

Den andra gången vi träffade Rhyno var i Helsingfors och han var nu med RAW. Jag stod och checkade in på hotellet medan barnen stod bredvid. Rhyno kommer ut från hissarna och går ut genom dörren. Själv är jag upptagen med incheckningen men barnen frågar om de får springa efter och be om autograf och jag säger ja. När jag väl lyckats få nyckelkorten och krångla mig bort från den övertrevlige receptionisten så fattar jag kameran och går ut genom svängdörrarna för att hinna ikapp barnen och noshörningen men det är för sent. Barnen kommer in genom dörrarna samtidigt som jag går ut, Rhyno är på väg långt bort på andra sidan gatan. Både Sean och Moira var lyckliga för det var första autografen som de lyckats få på den här trippen (om man bortser från Joe Labero som de fick på Royal Viking i Stockholm där vi bott två nätter innan vi åkte till Helsingfors) (och ärligt talat, vem annan än ett barn blir glad över att få Laberos autograf?). - Sa han något, frågade jag.

- Jag tror att han sa att han skulle iväg och träna, svarade Sean.

Senare förstod jag att gymmet som alla WWE-brottarna gick till låg ett par hundra meter från hotellet. Men i alla fall, även denna gång hade jag misslyckats med att byta ett par ord med Rhyno och något foto blev det inte heller.

 

Eddie + Rhyno standing

Rhyno gör en Standing Suplex på Eddie i Åbo. I Helsingfors brottades han tag-team med Tajiri mot La Resistance.

 

När alla brottarna skulle iväg till galan så var det kaos för oss wrestlingtokiga. Superstjärnor överallt så man visste inte åt vilket håll man skulle vända sig åt. Vi hade med oss några promo-bilder som Apell, denna hedersknyffel, hade fixat åt oss så vi ville gärna få dessa signerade. Vi hade även en Rhyno-promo så den låg där i vår lilla hög på bordet i lobbyn. Jag såg aldrig när Rhyno kom ner, jag var väl för upptagen med att dräggla åt några andra, men Moira hade ögonen med sig. Hon bläddrade upp Rhyno-promon och gick fram till honom och han signerade den gladeligen och skrev "To Moiro, best wishes, Rhyno". Jag hann precis se hur han skrattade och klappade Moira på huvudet och sen så gick han ut till bussen. Inte igen tänkte jag. Inget foto blev det men väl en snyggt signerad promo, även om han inte kunde stava till Moira.

 

Vid frukost, eller snarare sagt efter frukost, så fick jag äntligen min chans att konversera med mansbesten. Vi hade proppat i oss från den finska frukostbuffén och satt nu nöjda vid vårt lilla bord i lobbyn och inväntade brottare. Rhyno kom ner och gick och satte sig med några andra. han åt flingor till frukost om någon undrar. När han kom ut från frukosten så hejade han på barnen. Jag ställde mig då upp och frågade om jag fick ta en bild på honom och de små liven. Givetvis fick jag det. När han ställde sig iordning med ungarna så sa jag,

- You are a hard man to catch.

- What? sa han på bästa Stone Cold manér.

Jag berättade då om alla gånger som min barn träffat honom och alla gånger som jag missat honom. Han skrattade högt och sa att jag inte skulle ta det personligt, hade han sett mig skulle han givetvis ha pratat med mig sa han. Efter fotot så sträckte han fram näven till mig och hälsade med sina korta , för han har verkligen seriöst korta, armar.

- Next time I meet you I will be sure to speak to you as well, sa han.

 

Någon mer gång lär det nu inte bli, om inte WWE bestämmer sig för att återanställa The Manbeast. För att vara en best och en som puttar på sin fru så var han ändå mycket trevlig, om än svårkontaktad.

 

Rhyno + kids

Moira, Rhyno och Sean i skuggan av den allsmäktige Mr RAW som äntligen lyckas fota dem.


Kommentarer:
Postat av: Staffan

Åtminstone enligt pwinsider så knuffade han inte sin fru utan tog och slog sönder en jättekruka i hotellobbyn där han hade ett enormt gräl med sin fru så det finns ingen anledning att anklaga honom för hustrumisshandel där.

Kul sajt förresten.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits