Nunzio

Nunzio är en ganska så liten brottare av italiensk härkomst. Han har tidigare brottats under namnet Little Guido och är den självklare ledaren för F.B.I, Full Blooded Italians. En av Nunzios huvuduppgifter tycks vara att åka på stryk eftersom han sällan vinner matcher i WWE. Det gör honom till en JTS, jobber to the stars, men han är trots allt en riktig Superstar själv.

Nunzio, 1.68 meter tuff Superstar

 

Vi träffade Nunzio i Åbo när han var där med Smackdown!. Det var ett kort möte men ändå roligt eftersom han gick på i sin något kaxigt komiske karaktär som han spelar. När vi frågade efter autograf så lyfte han på ögonbrynet och fnyste. Sean och jag blev väl ganska så paffa och började dra oss så sakteliga bakåt för att inte störa. Då säger Nunzio,

- Heeey, guys, where are you going? samtidigt som han gestikulerar med händerna på ett italienskt vis.

Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, fortsätta att backa eller gå framåt eller helt enkelt stå kvar så jag gjorde det enda rätta. Jag puttade fram Sean!  Nunzio skrev sitt namn och FBI och sa sen,

- So guys, what are you doing here?

- Well we are just asking some of you stars for autographs and photos, svarade jag lite trevande.

- Photos? sa han. When do I get mine taken?

- Well now if you want to? svarade jag.

- Of course, sa han, I am Nunzio!

 

Tre sidor av Nunzio, hjärnan bakom F.B.I.

 

Så jag tog ett foto på honom och Sean. Nunzio gjorde sin trademark gest som synes på fotot. Efter vi tagit det började han visa Sean hur man gjorde och så stod de där och öva. När han tyckte att Sean klarade av det bra så sa han till honom att göra så mot mig. Sean, den lilla svikaren, gjorde givetvis det varav jag gjorde likadant tillbaka till den lille "italienaren" och den lille kaxige sonen. Nunzio skrattade, gick fram till mig och skakade min hand och sa,

- Nice to meet you guys, hope you have a good time at the show.

Sen gick han och vi återtog vår plats utanför frukostmatsalen i väntan på flera trevliga Superstjärnor.

Nunzio med synbara spår i ansiktet efter hårda matcher och den karakteristiska handgesten och Sean, något mer slätstruken och ingen gest inövad än. När han väl lärt sig den gick han omkring och gjorde så mot pappa större delen av dagen. Barnen lär sig så mycket bra av wrestling!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits