Molly Holly

Molly Holly är en kvinnlig brottare, eller var kanske är rätta ordet. Kort efter Helsingfors-galan sa Molly upp sig från WWE (ovanligt med tanke på alla som sparkats). Hon är/var en duktig brottare tekniskt sett men som alltid när det gäller kvinnor inom WWE så är det inte brottningen hon är mest känd för. Molly gick en match där förloraren skulle raka av sig håret. Givetvis förlorade hon och håret rakades av i direktsändning. Ganska så makabert men vi får ha i åtanke att det här är WWE och gränser för vad som är tillåtet tycks inte alltid finnas. Dock är hennes korta hår ganska så klädsamt enligt Moira.

 

En skallig Molly Holly

 

Molly med peruk

 

Första gången Moira träffade Molly Holly var i lobbyn på hotellet när brottarna skulle åka ut till galan. Moira hade precis varit "the center of the world" för Victoria och var alldeles uppspelt. När vi står där och inväntar nya brottare ropar Victoria på Moira som genast trippar över till henne. Victoria introducerar Molly Holly för Moira. Sean och jag stod en längre bit bort och tittade, - Ropa på oss då, tänkte nog vi båda. Vad de pratade om har jag ingen aning men eftersom Moiras engelska inte är den bästa (dock förstår hon det mesta men talet är sisådär) så kan det inte ha sagts mycket. Divorna och Moira skrattade och så kramades Moira om av båda. - Vem vill krama tjejer när man kan stå bredvid tvåmeters muskulösa män, tänkte nog både Sean och jag och grät inombords. Moira kom tillbaka med en autograf och sken som aldrig förr.

 

Molly kramar livet ur Trish Stratus under en match i USA. När hon kramade Moira så var det betydligt trevligare.

 

Det går hett till även när tjejer brottas (tycker Moira i alla fall)

 

Ute på galan så sken Moira lika mycket under tjejmatchen. Sean och jag var mäkta roade men eftersom dottern uppskattade det hon såg så höll vi god min i elakt spel. - Jättebra, sa vi, Gud vad kul att se alla tjejerna brottas (hade de kramat mig och Sean hade vi säkert hurrat mer och ärligt uppskattat det vi såg, men men).

 

På morgonen efter galan fick äntligen vi pojkar också träffa Molly Holly. Hon var en alldeles charmerande kvinna och hur trevlig som helst. Hon gick fram till Moira och frågade om hon tyckt att showen var rolig och började att småprata med henne. Sean stack emellan och fick sig en autograf och slutligen så fick jag ta ett foto på Molly och Moira, Sean surade i bakgrunden och ville inte vara med, troligtvis för att han inte fick någon kram! Jag erbjöd honom en men han avböjde och undrade vad jag sysslade med.

 

Molly ser inte alltför lycklig ut här.

 

När brottarna skulle åka gick Molly Holly fram till Moira igen och sa hejdå. Det blev ingen mer kram men väl en klapp på kinden. Själv stod jag i bakgrunden och skrek tyst inom mig, - Jag då, ge mig åtminstone en klapp! Men nej, även där gick jag bet. Det är nog lättare att vara åtta år och söt än fyrtio och ful om man vill krama wrestlingtjejer.

 

Men här ser hon lyckligare ut men lyckligast är nog Moira som skiner ikapp med solen. Det mörka molnet som skuggar Molly måste vara jag.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits