Chuck Palumbo

Chuck Palumbo är också en i raden av brottare som fått lämna WWE. Det skedde dock för ett tag sen och inte i utrensningarna som pågått här i dagarna. Chuck gjorde sig mest ett namn som tag-team brottare, speciellt tillsammans med Billy Gunn i den något suspekta duon "Billy & Chuck". Vid ett tillfälle skulle herrarna gifta sig med varandra, eller åtminstone så leddes man till att tro det. Chuck var även medlem i FBI, Full Blooded Italians, innan WWE gjorde om honom till en singelbrottare utan någon särskild karaktär.

 

När vi mötte Chuck var han som en stor brummande brunbjörn. Han var, och det här kan låta konstigt, ganska så mysig! Ett högt brummande skratt och en cool stil hade han när han lufsade igenom hotellet. Det var nästan så att jag började att sjunga "Hipp hurra för Bamsefar, som är så snäll och rar..." men lät bli då det finns andra forum som Klas Klättermus passar bättre i. På galan så gick Chuck sin match mot Maven. Han vann men ingen verkade bry sig alltför mycket vilket kanske också är en anledning till att ingen av dessa två är kvar i WWE.

 

Palumbo trycker upp Maven i ringhörnan på matchen i Helsingfors.

 

Men som sagt, han var trevlig i alla fall. Skämtade med barnen, skrev gärna autografer och ställde villigt upp på fotografi. En gång i lobbyn gick han förbi Sean och petade honom på hans högra axel varav Sean genast tittade bakåt till höger. Då var han redan förbi på vänster sida och skrattade glatt. Jag tror inte att jag såg honom utan solglasögon en enda gång på hotellet. Kanske var det min skimrande aura som bländade honom? Det lär vi nog aldrig få veta eftersom jag misstänker att han är en av dem som WWE aldrig kommer att återanställa.

 

Chuck Palumbo och hans små lekkamrater


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits