A-Train, Albert

A-Train, eller Albert som han var känd som större delen av sin karriär i WWE är inte längre anställd i brottningsförbundet. Och ärligt talat så är det nog inte så många som saknar Albert, the Hip Hop Hippo! Det skulle väl vara Sean i så fall men några mer kan jag inte tänka mig. A- Train var en stor och ganska så klumpig brottare som piercat sig på alla möjliga ställen (åtminstone i ögonbryn, bröst och under läppen, andra ställen kan jag själv inte redovisa för). Han fungerade bäst som heel men hade även vissa korta sejourer som face. När han fick sparken hade väl han haft sin mest lyckade sejour i WWE under namnet A- Train men trots att han hade Paul Heyman (ECWs grundare och en av de mest framstående wrestlingpromoters/writers) som manager lyckades han inte fullt ut. Att misslyckas med sådana förutsättningar säger en del om hans skills.

 

Matt + A- Train 2

Publiken brukade skandera "Shave you back" till A- Train och i Åbo var det inget undantag. Här ser ni en bild från Åbo-matchen och varför  de skrek så. Frågan är om Matt Hardy som sitter och pekar säger att A- Train ska raka framsidan också!

 

A- Train var en av de brottare som Sean och jag träffade i Åbo när Smackdown! var där. Det var ett kort möte men eftersom han då var en WWE-Superstar så redovisar vi ändå för det. Vi satt utanför frukostmatsalen (så ofta som jag skrivit det så skulle man kunna tro att vi var portade inne i matsalen men så var icke fallen) och han klampade ut efter intagen frukost. Det första som slog mig var hur stor han var. Vissa personer vet man att de är stora, andra är mindre än man trodde och en del (som Albert A- Train) vet man att de är stora men när man väl träffar dem är de ännu större än man inbillat sig. Enligt WWEs officiella statistik (som alltid ljuger) så var han två meter lång och vägde 172 kilo. För en gångs skull undrar jag om de inte hade rätt! Nog med denna filosofiska diskussion. Jag klev i alla fall upp ur fåtöljen och frågade snällt om autograf och foto. Inga som helst problem. Intressant var att se vad han skulle skriva men det blev kort och gott A- Train, WWE 2003. Sen så ryckte han tag i Sean, och då menar jag verkligen ryckte. Sean flög som en vante in i tågets famn och sattes fast i ett skruvstäd. Sean såg smått skräckslagen ut men lugnade ner sig ganska så omgående. Själv var jag full i skratt efter att ha sett Seans min. Fotot togs ändå, jag tackade och A-Train svarade,

- My pleasure, have a good day guys, och gick in i hissen.

 

Matt + A-Train 1

Matt Hardy lyfter från topprepet och är på väg att landa på A- Train.

 

Sen såg vi inte honom på hotellet något mer. Möjligt (och också mycket troligt) är att han var där när alla brottarna samlades och kom tillbaka men vi var nog för upptagna med att spana in de andra superstjärnorna. Ute på galan så gick A- Train den första matchen mot Matt Hardy (som figurerat tidigare i denna spalt och också fått sparken men är numera med allra största trolighet återanställd av WWE, jippie för oss!). Det mest minnesvärda han presterade under matchen enligt oss var när Matt Hardy "choppade" A- Train så att något blött och slemmigt seglade upp i en stor vid båge från hans ansikte och rakt ner i vår grannes godispåse vid ringside. Sean och jag skrattade hysteriskt då, speciellt åt killen med godispåsens min. Det var obetalbart. 

 

A- Train + Sean

A- Train klämmer en finne, ursäkta en svensk vid namn Sean ska det vara.


Kommentarer:
Postat av: victor

Sean ser ju alltid s¨rädd på bilderna:P

Postat av: victor

så rädd....så ska det stå :)

2005-07-27 @ 19:26:19
URL: http://www.swewrestling.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits