Stacy Kiebler

Stacy Kiebler är en av WWEs mest populära divor. Det som är mest uppfriskande med henne är att gentemot många andra divor så är hon "naturlig". Åtminstone vad jag vet. Det lär inte vara mycket silikon i den kroppen för jag har ingen aning om var hon skulle ha pumpat in den. Stacys mest framhävande kroppsdelar är istället hennes ben som är lika långa som Eiffeltornet.


Stacy entrance

Super-Stacy gör sin entrance i ringen till många glada amatörfotografers glädje


Den första gången vi träffade Stacy satt vi och pratade med Chris Benoit, the Rabid Wolverine, the Canadien Crippler etc. Stacy satte sig ner vid oss och sa hej till oss och frågade Chris om han var klar. Chris svarade att han var det men att någon (kommer ej ihåg vad han sa) skulle komma och säga till. Stacy satte sig tillrätta och började fråga vilka vi var. Det var jobbigt, här kommer en av WWEs långbenta divor och sätter sig vid en och det enda man tänker är, STICK! Man kan ifrågasätta min sexualitet när jag föredrar att tala med en förhållandevis kortväxt, tunnhårig, tandlös och ärrad  manlig brottare som kallas för rabiat och lemlästare när Ms Legs försöker starta en konversation med en! Pliktskyldigast så berätta jag lite om oss och som tur var började hon försöka att prata med Moira. Sen kom också Earl Hebner som en räddande ängel och pratade med Stacy så vi slapp vara otrevliga. Innan Chris och Stacy gick så tog jag ett foto på Moira och henne. Sean var som jag, alldeles för upptagen med Benoit för att ödsla tid på att fota sig med en våt dröm. Vi blev kvar med Earl Hebner ett tag, han är ingen våt dröm men han var väldans trevlig.


Stacy on the beach

Och det här ratade jag för att prata med The Crippler, man kan ju undra ibland!


Vi såg fröken Kiebler ett par gånger till på hotellet. Mest var det i vanlig ordning Moira som pratade med henne men även Sean snikade till sig en autograf med ett litet hjärta på. Stacy som var på RAW har nu blivit flyttad till Smackdown! så vi får väl se. Har vi tur (och det räknar vi inte med eftersom vi varit så bortskämda + att WWEs brottare stannar så kort stund i Finland i år) så kanske vi träffar några igen och då även Stacy. Vi ska se då om jag inte kan få Sean att också ställa upp på att fotograferas med Kieblerskan. Sean är ett år äldre och hormonerna börjar rulla så det låter inte alltför overkligt!


Stacy Kiebler + Moira

Moira, som för övrigt har långa ben, och Stacy Kiebler som har jäääättelååååååånga.

Kommentarer:
Postat av: Fia

Vad skönt att se att det är någon mer i detta land som är lika galen i wrestling som jag är. Sidan hamnar genast i mina bokmärken.

Postat av: Trent

Hej Fia, kul att du hittat hit. Imorgon, eller senast söndag så lägger vi upp ännu ett möte. Tack för kommentar.

Trent

2005-09-02 @ 21:58:52
URL: http://macgregor.webblogg.se/wrestling
Postat av: shunta&Cody

fuck you bitch

2005-12-22 @ 23:15:56
Postat av: Trent på denna blogg

Shunta & Cody, det var ju moget! Och så modiga ni är som inte lämnar mailadress. För ert info så går det faktiskt att ta reda på men än så länge tänker jag inte överanstränga mig.

2005-12-22 @ 23:52:56
Postat av: Sara Keibler

Stacy is moms sister ...So DAAHH

2006-01-04 @ 17:21:58
Postat av: Sara Keibler

Stacy is moms sister ...So DAAHH

2006-01-04 @ 17:22:19
Postat av: Torrie Wilson

Hi everyone ! :D Maby some day you will meet me ... I can't write more because i got to go ... me and my causin are going out and shoping ... Bye Bye

2006-01-04 @ 17:25:18

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits