Kenny Dykstra

Kenny Dykstra är en av de någorlunda nya stjärnorna hos WWE och han startade som manlig cheerleader i gruppen the Spirit Squad. Nu är han singelbrottare och åker mest hela tiden på stryk. Dessutom så fungerar han som Divan Victorias lilla Toy Boy, snacka om värdelös information!

image527

Kenny Dykstra gör en drop-kick på Chuck Palumbo som han mötte i Barcelona. Denna bild är dock inte därifrån utan från en Smackdown-sändning i USA.

På galan så mötte Kenny Dykstra Chuck Palumbo och det var riktigt småtrevligt. Givetvis åkte Kenny på stryk men han hann med att visa att han behärskar tekniken i ringen och att han är bra smidig.

image528

Kenny på väg in på galan i Barcelona

Kanske är det så att han var rädd för Chuck och hans "connections" med motorcykelgäng. Innan galan, när vi stod och köade, så såg vi hur en ofantligt tatuerad typ körde ned en custom-bike till arenan. På ryggen kunde vi tydligt läsa att föraren tillhörde Hells Angels och jag sa skämtsamt till sonen att den där MCn kommer säkert Chucken köra ut till ringen. Ingenting kunde ha varit mer rätt!

image529

Chuck Palumbo på väg ut från arenan i Badalona på sin lånade Hells Angels-cykel. I bakgrunden ser ni Kenny Dykstra ligga tillintegjord.

Vi stötte på Kenny Dykstra ute på flygplatsen och vi hade precis avslutat en längre konversation med två stycken WWE-brottare (kommer senare i bloggen). Kenny hade hela tiden stått snett bakom dessa herrar och när vi var klara med dem så släntrade de vidare. Kenny tog ett par steg framåt och jag frågade men min trevligaste röst om vi fick ta ett fotografi. Kenny tittade knappt på oss och eftersom han inte reagerade så frågade jag för säkerhets skull en gång till. Han suckade rätt högt men tog ändå plats bredvid sonen. Eftersom han verkade vara så irriterad så sa jag att det är lugnt, jag fotar inte om du inte vill och tog ned kameran. Då säger han,
-Do you want a photo or not? och jag svarar direkt,
- I do not want to be a problem for you so its OK.
Kenny tittar ännu en gång och så säger han helt plötsligt med en riktigt trevlig röst, - Kom igen vi tar ett foto nu. Jag plockar upp kameran igen och knäpper en bild och så tackar jag honom. Han säger tack själv, nickar och ler och så går han efter de vi pratat med tidigare. Man kan undra varför han först var så avig och varför han sedan ändrade sig. Vi har väl lagt märke till att en del av de unga stjärnorna har lite divalater men men. Till syvenne och sist så blev det en bra bild och vi skildes med leenden så vi vart nöjda ändå, hoppas Kenny blev det också.

image530

Sonen och Kenny Dykstra iförd svarta solglasögon inne i terminalen. I bakgrunden så ser ni Festus Dalton som väntar på att gaten ska öppnas.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits