Victoria

Victoria är en WWE-diva som faktiskt kan brottas. Många av damerna som är med på WWE-cirkusen är med för sitt utseendes men i det här fallet så är det nog brottningen som gör att hon jobbar kvar. Och det skriver jag inte för att klanka på hennes utseende, för det är inget fel på det.

 

Den första gången vi träffade Victoria var när hon kom ner från sitt rum i hissen och alla brottarna/divorna skulle samlas i lobbyn. Sean och jag var upptagna med Ric Flair (we are not worthy) så vi såg inte när hon smög ut. Det gjorde Moira däremot så hon gick fram direkt. Moira hade sin Trish Stratus T-shirt på sig vilket kanske inte var så genomtänkt av pappan med tanke på att Victoria var god och Trish ond för tillfället. I och för sig hindrade det inte Victoria att skina upp när Moira frågade efter autograf. Sean och jag masade oss över när Flair försvann som ett skott och Victoria och Moira stod och pratade om Moiras T-shirt. Moiras engelska är så där så jag fick rycka in och berätta för Victoria att det var pappans fel, jag hade inte fått tag i någon Victoria-tröja men Moira ville gärna ha en sa jag. Men Victoria bara skrattade och sa att en sådan söt flicka som Moira fick ha vad hon ville på sig samtidigt som hon hoppades att Moira skulle heja lite på henne under matchen. Moira sa att det skulle hon visst göra (vilket hon också gjorde).

- Oh, she is such a sweetie, sa Victoria och kramade om Moira.

Jag frågade om vi fick ta ett foto och det var inget problem. Sean (som säkerligen blivit betuttad men erkände det inte) smög sig också in på bilden. Sen gick Victoria iväg och barnen stod kvar vid hissen medan jag gick och satte mig. Det var väl någon wrestler som kom där emellan men när jag satt där i lobbyn så hörde jag,

- Sweetie, sweetie, come here for a second. Det var Victoria som ropade.

För ett kort ögonblick så inbillade jag mig att det var mig hon ropade på men det var nog mest önskedrömmar. Det var Moira som hon ropade på. Moira travade iväg över till Victoria som stod där med Molly Holly, en annan WWE-diva som faktiskt kan brottas. Vad de pratade om har jag ingen aning om men Moira fick sig en kram till av Victoria och en av Molly Holly. Jag, i vanlig ordning, fick ingen kram alls.

 

Victorias fighting face

 

Efter showen när vi var på hotellet så pratade Victoria än en gång med dottern och hon fick sig en kram till.

- Det är lite svältfött för oss, som jag sa till sonen och den här gången höll han faktiskt med. Även på morgonen vid frukost så var Moira i fokus för divorna och speciellt då Victoria. Sean och jag fick nöja oss med att prata med några av de manliga brottarna (egentligen helt OK för oss men det var ju inte så att de kramade oss direkt). När brottarna/divorna skulle åka så såg Victoria till att gå fram till Moira än en gång (det började bli tjatigt nu tyckte jag, krama resten av familjen också! Fast det sa jag förstås inte) och kramades och sa hejdå till sin egen lilla "sweetie". När vi stod där så vinkade både Moira och Victoria frenetiskt till varandra, Sean och jag liksom lyfte på handen. Numera är det Victoria som är Moiras favoritbrottare bland damerna, and who can blame her, så mycket uppmärksamhet som Moira fick av henne så mycket uppmärksamhet ger jag inte ens min fru.

 

Sweetie, Victoria och Sean. Kolla in naglarna på divan, hur klarar man av att brottas med sådana?


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits