Vinnarna i augustis bloggparty

Allt om Scrap har haft bloggparty hela sommaren, och jag bidrog med en utmaning för augusti månad. Det gällde att scrappa en favoritlåt och det verkade tilltala många för jag har fått in hela 15 bidrag! Fantastiskt fina är de allihop och jag är mäkta imponerad av era fantastiska layouter och kort. Bra jobbat, tjejer! Jag lovade att dela ut två priser, ett genom omröstning här hemma och en genom lottning. Lottningen gick bra, det var värre att rösta fram en vinnare. Men nu har vi gjort det i alla fall och jag har glädjen att presentera vinnaren i min utmaning, framröstad av familjen MacGregor + en av barnens kompisar: Krumeluran! Grattis! Här är Krumelurans bidrag:



Och vinnaren genom lottning blev ... ScräpEmma! Här är hennes bidrag, som även det är kanonfint:



Maila era adresser till mig på ulrika.macgregor[snabel-a]telia.com så kommer varsin Cuttlebug embossingfolder på posten! Grattis igen och tack alla för att ni ville anta min lilla utmaning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0