Cybercrop på Scrappiz

Vilken härlig påsk! Inget inbokad, bara oceaner av tid att spendera precis som vi vill. Eftersom det är Cybercrop på Scrappiz så ägnas en del tid av mig och dottern till pyssel och scrapbooking. Dottern är superproduktiv, jag fattar inte hur hon så snabbt kan hitta så läckra kombinationer av färg och dekorationer! Extra roligt att de har en tävlingskategori just för barn och ungdomar, den har hon redan laddat upp sitt bidrag till. Mitt första bidrag blev till kategorin embossat kort. Jag gjorde två igår, men bestämde mig för att skicka in det här:

 
Bakgrunden är torrembossad. Ugglan och texten är heatembossade.

Det här gjorde jag först, men kände mig osäker på om jag verkligen gillade det eller inte:

 
Bakgrunden är torrembossad, ordet grattis är heatembossat. Den genomskinliga delen av kortet är OH-film.

Men man får ju bara skicka in ett bidrag per kategori så då måste man välja. Vinner jag inte så kan jag ju alltid skylla på att jag skickade in fel bidrag ... :)

Kommentarer
Postat av: Linda

De här kortena gillar jag så skarpt! Superläckra verkligen!!

2008-03-24 @ 20:01:54
URL: http://scrapjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0