Ny blogg / new blog

Jag är inte riktigt nöjd med funktionaliteten på blogg.se så nu påbörjar jag ett försök på blogspot istället. Jag kommer att uppdatera båda bloggarna under en månad eller så, sen får vi se vilken som överlever efter testperioden. På min nya blogg skriver jag på både svenska och engelska, hoppas att det fungerar bra för er också. Välkomna att ta en titt på ulrika's creative corner!

I am not really happy with the functionality here at blogg.se, so am trying out blogspot instead. I will update both blogs for a month or so to start with, then I will probably know which one I prefer. In my new blog, I write in both swedish and english. Please come and visit me at ulrika's creative corner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-10 @ 21:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0