Flume Ride

En av semesterns höjdpunkter var ett besök till Liseberg. Alla barnen (min dotter, min son och min käre make) blev som galna i Flume Ride medan jag stod vid sidan och försökte få till ett hyfsat foto. Jag gillar den här bilden, det går liksom inte att ta miste på deras känslor i exakt det här ögonblicket! Den här layouten är mitt bidrag till Lilos utmaning i augustis bloggparty. Utmaningen var att scrappa något på "galen". Texten är lite otydlig på bilden, men det står "Helt galet roligt, läskigt, blött, flume ride".




Kommentarer
Postat av: Lilo

Vilken fin! Läckert med vågorna du gjort och bandet längst ner!!! Kul att du är med! =)

2008-08-12 @ 11:45:28
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: uve

Mysigt foto, jag gillar också Flume Ride (eller gjorde i alla fall)Snyggt med Dymo, visst är det kuuul...

Kramelikram

2008-08-12 @ 14:48:21
URL: http://uves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0