In mr MacGregor´s garden

I söndags var jag på en heldagskurs på Pappersvinden (here we go again ...) och påbörjade mitt största projekt hittills, en "exploding box" album. Guuud så roligt! Men vilken tid det tar! Och vilket pillergöra! Jag hann väl sådär halvklart, så nu längtar jag efter någon eller några kvällar när jag i lugn och ro kan färdigställa boxen. Har jag lite tur så får jag träffa "järngänget" från Pappersvinden och scrappa färdigt med dem om vi kan hitta en kväll som passar. Men det dröjer tills det projektet är klart, så däremellan får jag lov att sticka mellan med en alldeles vanlig layout! Layouter är verkligen ett utvecklingsområde för mig, så tveka inte att lämna kommentarer om du kan ge mig några tips eller har tankar om hur jag hade kunnat gjort istället.

In Mr MacGregor's garden

Bilderna är på min son när han var sådär tre-fyra år. Nu är han tretton, med allt vad det innebär. Ibland är det så skönt för en mamma att få titta tillbaks på hur små, söta och rara barnen var när de var små ...

Kommentarer
Postat av: hHelena

Helt sjukt snygga boxar, påsar. Var hittar jag mallen till den med chokladbolarna i.....bara älskade den :)
/Helena

Postat av: mariem

härligt att du har fått en blogg! superfin LO!

2007-06-14 @ 21:23:42
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Ulrika på den här bloggen

Helena: Tusen tack! Mallarna fick jag från Pappersvinden i Falun, men jag har dem dessvärre inte digitalt.
Mariem: Vad snäll du är! Tack så mycket! :)

2007-06-15 @ 13:05:36
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap
Postat av: Skräptanten

Vilken underbar LO du gjort, jag gillar den VERKLIGEN!
Kortet var också helt makalöst, du är så duktig!

2007-06-15 @ 19:07:15
URL: http://www.pappersvinden.se/skraptanten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0