Dörrhäng

Jag hade en diskussion med MonicaPappersvinden idag om hur mycket man egentligen bör/kan/vill dekorera layouter och andra alster. Mitt problem är att jag nöjer mig ganska snart när det gäller dekorering. Håller det jag gör en bit ifrån mig, kisar och bestämmer mig för att "det där blir nog bra". Men när jag tittar på det igen efter kanske en dag eller två så känns det som om något saknas. Men vad? Och när är det lagom och inte för mycket? När jag tittar på det som Monica gör så känns det så himla rätt, allt är precis perfekt. Varken mer eller mindre. Men själv skulle jag ha stannat upp långt tidigare och inte alls fått med den där extra dimensionen och de där fina dekorationerna. Hm. Tål att funderas på. Något att prata med tjejerna om på onsdag kväll kanske?

Ikväll var jag så himla sugen på att embossa. Och när embossingandan faller över en så är det bara att plocka fram värmepistolen och stämpla för fulla muggar. Jag gjorde en prototyp till en dörrhängask (finns det ett bättre ord, kanske?) och stämplade med foamstamps. Ganska härligt tycker jag. Guld! Men som vanligt är det något som saknas. Jag provade med att knyta några band i hålet men det såg bara fånigt ut. Jag får nog sova på saken.

 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ååå vad läckert. Riktigt smart idé. Borde göra något liknande till våran toalettdörr som inte har något lås :-)
Kram

2007-08-12 @ 11:46:34
URL: http://www.texaslover.blogg.se
Postat av: petra/Paradise

Här har det gjorts en massa fint sedan sist jag var inne!
NU är jag tillbaka från semestern å kan äntligen beskåda dina fina alster igen! =D
MÅ gott!!
kram Petra

2007-08-12 @ 19:19:06
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Skräptanten

Oj, vilket beröm jag fick då, vad glad jag blir!
(Fast jag tycker ju att det är det du är så bra på, att stanna i rättan tid!)
Hängaren är ju som jag sa tidigare helt suverän, och jag tror nog säkert att din nästa kommer att bli ännu snyggare!
Och Angelica, du får väl lägga nåt i asken som är så spännande att man glömmer bort att man är kissnödig, då känns inte väntan så lång om det är upptaget!

2007-08-13 @ 12:22:30
URL: http://www.pappersvinden.se/skraptanten
Postat av: Marie

Oh...
vilken underbart användbar idé! Istället för påskbrev kanske? (när folk inte är hemma och det kanske regnar ute... )

2007-08-22 @ 16:17:30
URL: http://backhall.blogg.se
Postat av: Marie

Oh...
vilken underbart användbar idé! Istället för påskbrev kanske? (när folk inte är hemma och det kanske regnar ute... )

2007-08-22 @ 16:17:41
URL: http://backhall.blogg.se
Postat av: Karin

Hej karin fån arenan kursen! ^^ Hur gjorde du denna?

2007-12-15 @ 13:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0