Maken till stjärna

Så har då maken scrappat sin första LO. Till skillnad från mig som gärna spanar runt i tidningar och på nätet för inspiration så har han utgått från fotot och vad just denna "wrestler" står för. Helt egenkomponerad layout alltså. Amerikanska flaggan är en komponent i det här fallet. Jag måste medge att jag är ganska stolt över vad han gjort, och så himla mysigt det var sen att sitta och pyssla ihop på kvällskvisten!

image20

Just nu sliter han sitt hår för att påbörja nästa layout, men han har bestämt sig för att ha en femuddig stjärna som fotomatta och med tanke på vokabuläret som frekventerar luftrummet just nu så ska jag nog hålla mig borta från honom en stund tills han har antingen a) lugnat ner sig eller b) hittat knepet och fått till sin stjärna. Det var visst inte så lätt att rita en stor stjärnmall på frihand ...

Kommentarer
Postat av: Victoria

Nämen hej :) Nu har jag hittat till din blogg också, perfekt!! Såg att du kommenterat lite och GUD så glad jag blir av alla fina ord. Tack, verkligen TACK! Du är ju hur bra som helst på scrapping ju, DU är en inspirationskälla! Hoppas att vi ses någon gång under sommaren. Skulle ju behöva en scrapeftermiddag/kväll, för jag kommer inte att bli klar med den där förbaskade boxen annars :) Jag har verkligen ingen ro att sitta hemma i lilla lägenheten och pilla, måste ha er runt omkring, då funkar det! Och förresten, din karl hade ju talang för scrapbooking ;) Kram!!

2007-06-16 @ 16:02:37
URL: http://victorianordgren.blogg.se
Postat av: uve

*tappar hakan* Jisses vad snygg den var. Vilken naturbegåvning han är. Vad mysigt att kunna sitta och pyssla tillsammans.

2007-06-16 @ 18:31:17
URL: http://www.uves.blogg.se
Postat av: eldh

Coolt att han har scrappat, och snyggt var det med! Vilken talang! En talang är även du, här fanns det mycket fint du har gjort! Gillar verkligen dina små korgar med Sweets for my sweet!
Fortsatt trevlig helg!
// Elin

2007-06-16 @ 22:01:04
URL: http://eldh.blogg.se
Postat av: Ulrika på den här bloggen

Victoria: Välkommen hit! Det finns väl en viss risk att vi träffas, jag träffade skräptanten idag och vi pratade om en göra-färdigt kväll på måndag, kan det passa fröken? Och visst är han duktig, maken! (Jag tror att han shoppade för mer än jag på Pappersvinden idag *Fniss*).
Uve: Det ÄR supermysigt. När även dottern sätter sig vid köksbordet (vårat tillfälliga pysselrum) så känner jag mig såååå nöjd och lycklig. Myyyyys!
Elin: Men tusen tack, vad snällt! Hoppas att du också får en skön helg!

2007-06-16 @ 22:28:44
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap
Postat av: Petra/Paradise

*hihi* Men va roligt å få sin sambo till å pyssla lite också!! =D
Jag tror att jag faktiskt skulle kunna få min sambo till å sätta sej han också nångång!
Han har nämligen färglagt en stämpel för ett tag sen! å det var himla roligt!! ;)
Hälsa din man att lo´n han gjorde är klockren!! SÅÅ häftig!! =D
Kram kram

2007-06-17 @ 01:25:18
URL: http://www.paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0