Vara ifred

När jag började scrappa så ville jag bevara våra foton i layouter. Det var liksom själva vitsen med scrapbooking tyckte jag då. Sedan har jag upptäckt så otroligt mycket annat roligt och spännande i den här nya världen av papper och pyssel och så värst många layouter har det inte blivit. Men idag kände jag att det var dags för ett foto som jag länge funderat på, ett foto som det känns ända in i själven när jag tittar på.

Som vanligt är jag sparsmakad när det gäller dekorationer - trots att jag provade både det ena och det andra så ville liksom inget passa sådär perfekt. Jag skyller på att Basic Grey pappret är så vackert i sig att det inte behöver någon dekorering ...

  


Kommentarer
Postat av: Victoria

Å vad du är duktig. Jag kommer nog att säga så varenda gång jag är inne här för resten av mitt liv tror jag! Du är så begåvad alltså. Och tack för din kommentar, jag saknar er allihopa och jag önskar att jag kunde vara med igår, hade behövt prata lite tror jag! Men vi ses snart hoppas jag. KRAM!!

2007-08-16 @ 15:54:15
URL: http://victoria_nordgren.blogg.se
Postat av: Skräptanten

Otrolig!
Vilken underbar text, så innerlig, kärleksfull och poetisk. Blir varm i hela kroppen!
Gillade de små flärparna som låg så mjukt också, en riktigt spännande LO i all sin enkelhet!
Du är så inspirerande med alla dina finurliga små detaljer!

2007-08-16 @ 15:59:59
URL: http://www.pappersvinden.se/skraptanten
Postat av: Angelica

Ååå vad fint, du är kanonduktig :-)Så himla vackert skrivet. Jag håller med om allt Victoria och Monica skrivit ovan :-)Kramar

2007-08-16 @ 19:46:56
URL: http://www.texaslover.blogg.se
Postat av: Ulrika på den här bloggen

Tjejer! NI är min inspiration! Tack för era snälla kommentarer! Kram.

2007-08-17 @ 06:57:20
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap
Postat av: Linken

Säger bara SUCK.... en djup och salig suck, det är så snyggt!

2007-08-17 @ 22:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0