En pump, tack!

Igår ringde de från lasarettet. De hade fått ett återbud till nästa grupp barn som ska få pump. Moira stod först i kön och nu undrade de om vi var intresserade av ta reservplatsen. Ingen tvekan, självklart! Så nu är det pirrigt må ni tro, det är spännande för oss allihop. Vi räknar ner dagarna som är kvar med sprutstick i lår och mage, snart blir det ett stick i magen var tredje dag - det är en viss skillnad mot dagens 7-9 injektioner! Så hoppas vi att blodsockret blir lite jämnare och att nätterna blir lite lugnare också.


Kommentarer:
Postat av: Becka

Pump är jääääääätttteee skönt, men jag tar alltid ur den till sommaren så jag kan gå runt i bikini som jag vill! ;D

Pumpen (förutom på sommaren) är det det bästa som hänt mig!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits