Snabbscrap? Vaddå?

Äntligen är jag klar med ett projekt som legat i träda lääänge nu. På en av Pappersvindens kurser i höstas (!) så skulle var och en ta med sig sitt favoritrecept, och sedan scrappade vi varsitt mini-receptalbum under kvällens gång, fyllt av hela gängets allra bästa recept. Ni förstår vilken guldgruva den samlingen är!
 
Men jag hann förstås inte klart utan har sedan dess plockat fram projektet lite nu och då, mest på grund av dåligt samvete och inte av inspiration. Men så idag träffades ett himla trevligt gäng i en orienteringsstuga mitt ute på landet och scrappade hela dagen och efter mycken möda och stort besvär kan jag nu stolt visa upp mitt receptalbum. Så här blev det:

 

Omslaget, med körsbären lackade med Diamond Glaze.

   

   

Och så alla receptsidorna. Nu ska här bakas goda kakor och lagas läckra maträtter!

Kommentarer
Postat av: Kerstin Björklund

Hej Ulrika!

Jag tycker du gör så trevliga saker, skall försöka lämna in mitt recept till Pappersvinden i morgon eller på onsdag så det kommer ett till sista sidan också.
Jag hade också jättetrevligt igår.
Tack för all inspiration som jag får från dig.
Mvh
Kerstin

2008-03-10 @ 17:54:54
Postat av: eva

Snyggt blev det och trevligt var det :-)

kram eva

2008-03-10 @ 18:03:12
Postat av: monika (ikis)

Det blev ju så fint, och det var så kul i söndags.

Jag såg att du även hamnat i pop-up kortens förlovade land. Spiralkort har jag inte riktigt fått bukt på ännu. Kanske du kan hålla en privatlektion för mig :-)

Mvh ikis

2008-03-11 @ 20:19:37
URL: http://ikis.blogg.se
Postat av: Anna

Oj vad fint!! :)

2008-03-13 @ 09:31:22
URL: http://blogg.alltombarn.se/anna/
Postat av: Jenny Åhlund

Vilken fin receptbok=D

//Jenny

2008-03-14 @ 23:21:50
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se
Postat av: carinaz62

Så fina mini album du gjort

2008-06-26 @ 20:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0