Vitt ska det vara

Just nu pågår en Cybercrop i forumet på Annas scrapbooking. En av tävlingarna är att göra ett kort som går i vitt. Stämplade motiv och andra dekorationer får vara i andra färger. Eftersom maken bad mig göra ett snabbkort till en kollega som är sjukskriven så tänkte jag slå två flugor i en smäll och scrappa ett vitt kort till denne sjukling.

Jag satte igång att stämpla bakgrunder och hade mig och tyckte att det var en himla rolig tävling, ända tills jag slogs av tanken (vis av erfarenhet - jag har blivit diskad ur tävlingar förr på grund av slarvig genomläsning) att man kanske inte får ha cardstock i andra färger än vitt. Jag hade använt silver- och ljusblå mattor. Jag ställde frågan i forumet och min misstanke besannades, inget annat papper än vitt fick vara med. Tur att jag frågade! Kortet har nu lämnat hemmet för att lämnas över till sjuk herre och jag har fått chansen att faktiskt lämna in ett bidrag som inte blir diskat! Så här blev kortet i alla fall, för den som vill kika:

image286

image287

Kommentarer
Postat av: petraso

Puh att du läste ordentligt denna gång vännen...letade ju ihjäl mig ästan för att kunna rösta på ditt bidrag i sz cropen.....

Detta kort var helt underbart..... jag funderar på den galna utmaningen men BH var bland det galnaste jag set..... har ju haft bh band som deko och lagt tuttarna i glitterstickles men scrappa på en det var så cooooooooolt.... får väl börja med dom andra har också beställnings kort somkan passa in på dessa utmaningar...... ha en bra helg!!!!

2008-05-01 @ 13:12:53
URL: http://petraso.blogspot.com
Postat av: Yngla

Åh, gillar båda dina vita kort men detta var min favorit! Men visst, trist att bli diskad...

2008-05-01 @ 22:52:58
URL: http://yngla.blogspot.com/
Postat av: Marit

Jättesnyggt!!!



2008-07-17 @ 10:43:00
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.bom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0