Snurrigt

Det är med viss tvekan som jag lägger upp en LO till som jag gjorde till Cybercropen för några veckor sedan. Jag lovar, jag tränar verkligen på att göra layouter men ofta får jag liksom inte till det! Det kan kännas riktigt, riktigt bra under processens gång och jag ser i mitt inre hur perfekt det kommer att bli, men vad som händer på vägen från min inre vision till mina händers försök att förverkliga den kan jag inte riktigt svara på. Helt rätt blir det i alla fall inte. Nåväl. Här är mitt bidrag till inspriationsutmingen med färger som tema.

 

PS. Några har undrat om jag fotat cupcakesen till minialbumet i inlägget nedan själv. Jag önskar verkligen att jag kunde säga att jag både hade bakat och fotat alla cupcakes, men så är inte fallet. Jag har helt enkelt dreglat över underbara cupcakes-bilder på nätet och lånat ett gäng till minialbumet. Skulle jag baka så där mycket så skulle jag behöva shoppa kläder i en ännu större storlek. DS


Kommentarer
Postat av: Victoria

Förbannat fin LO. Önskar att det var jag som gjort den, för då hade jag varit satan så nöjd ;) KRAM!

2008-04-07 @ 10:48:51
URL: http://victorianordgren.blogg.se
Postat av: Pertan

Jag måste fåsäga att jag tycker alla de LOs jag sett här är fantastiska.
Jätte fina :)

2008-04-17 @ 21:04:33
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0