En alldeles egen stämpel

Både jag och dottern scrappar, fast det hon producerar allra mest av är kort. Många och fina. Som en överraskning till hennes födelsedag för några veckor sedan så beställde jag en alldeles egen signaturstämpel till henne, att dekorera baksidan av korten med. Hon gillar kaniner alldeles väldigt mycket, så jag hittade ett foto på en ursöt nyfiken liten kanin och skickade den till Martina på Sweetish som gjorde om den till en stämpel.

Jag använde stämpeln (var ju bara tvungen att provstämpla!) på ett spinner card som hon fick på sin födelsedag (har du inte provat att göra ett spinner card så tror jag att det är dags nu. Här hittar du instruktioner.) På insidan av kortet finns en liten hållare för själva stämpeln. Det var så roligt att se hennes min när hon öppnade kortet, det tog en liten stund innan hon fattade att hon faktiskt fick en alldeles unik och egen stämpel!

  

Kommentarer
Postat av: Anna på Annas Scrapbooking

Ojojoj vad mycket fint du gjort!!!

2008-04-30 @ 15:09:25
URL: http://annasscrapbooking.se
Postat av: Yngla

Vilket gulligt kort och vilken rolig presentidé!!!

2008-05-01 @ 22:51:11
URL: http://yngla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0