ATC

Jag har tidigare gjort några tafatta försök att göra ATC (Artist Trading Cards) men det har aldrig slutat särskilt bra. Så det är självklart att jag hoppade på Pappersvindens initiativ med ATC-kväll för nyfikna i torsdags! Jag och dottern provade tillsammans med några andra tjejer att göra ATC med stämplar. (Tack Uve för att du ringde och påminde oss, vi hade inte velat missa detta för allt i världen!)

ATC görs i 2,5 x 3,5 tum, så det är riktigt litet och det kräver nog lite övning innan jag kommer underfund med hur jag bäst nyttjar detta pyttiga format. Här är i alla fall mina allra första kort:

image256

Bakgrunderna är färgade med distressdynor och har fått sig en liten doft av mist med vatten, distressink och perfect pearls, så det glittrar lite lagom. Guldtexten är stämplad med Brev från Toscana och heatembossad.

Kommentarer
Postat av: uve

Det var så lite så vännen, kul att ni kom :) Dom blev verkligen jättefina.

Kramelikram

2008-04-05 @ 21:39:30
URL: http://www.uves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0