Happy bee-day

Ibland är man inte så smart, fast man kanske tror det själv. Som jag, som tyckte att det var väldigt klyftigt att sätta ett litet bi på födelsedagskortet till ett oktoberbarn och skriva "Happy bee-day". Himla fyndigt tyckte jag själv, men åtminstone inget av mina barn förstod att det var en ordlek på "Happy B-day" ... Suck. Hoppas födelsedagsbarnet har lika långsökt humor som jag själv.



Sen kan jag ju inte låta bli att lägga upp en bild från vårt kök också. Det är så himla härligt, dåligt väder ute och då är det så sköööönt att få mysa inomhus och inte ha ett dugg dåligt samvete för att man sitter inne och pysslar! Tända ljus på en bricka ser ju bara så härligt ut, visst?


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ulrika, jag kommer aldrig att sluta säga hur duktig du är. Helt fantastiskt duktig. Dessutom vill jag flytta in hos er, så att jag också kan få bli smittad av din scrapparsjuka. Du producerar ju något nytt hela tiden. Galet. Fint i köket också. Hoppas vi ses snart. KRAM!!

2007-10-01 @ 11:59:39
URL: http://victorianordgren.blogg.se
Postat av: Ulrika på den här bloggen

Tack å tack, söta du! Hoppas också att vi ses snart, skulle så gärna vilja scrappa ihop nån dag!

2007-10-01 @ 19:13:34
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0