Boo to you

Snart är det Halloween och på torsdag kväll är det Halloween-kurs på Pappersvinden. Vi kommer att göra läskiga dörrhängare med en ask för lite godis kanske. Några halloweenkort kommer vi också att hinna med.

Mallen till dörrhängaren kan man hitta på Victorine originals, scrolla ner en liten bit på sidan så hittar ni den. Överdelen av dörrhängaren har jag ändrat och gjort några varianer av; en gravsten, en fladdermus, en ilsken katt och ett spöke. Här ser ni två av dem, fladdermusen och gravstenen. Vi ses kanske på torsdag, om ni törs komma ...

  

Pumpan är en quickutz-die. Texten har jag skrivit för hand med Tsukinekos svarta embosspenna och emobossat med svart. Ögonen är täckta med diamond glaze och ser nästan självlysande ut.


 

Texten är stansad i Cuttlebugen, spindelväven har jag ritat med clear embosspenna och emobossat med vitt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men herre min skapare vad coolt!!
Sådana ska jag också göra...... tror jag.....=)

2007-10-20 @ 22:40:44
URL: http://linkens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0