"Say what?"

Katter kan se ganska knasiga ut ibland, men Kitty tar nog priset för konstiga ansiktsuttryck. Just det här lyckades vi fånga på bild, visst är hon en riktig snygging?



Pappret är helt underbart, från Creative Imaginations. Chippisarna är från Heidi Swapp, de är självhäftande och vita från början. Jag målade dem med dabbers och passade på att dra lite på kanterna på pratbubblan och de blå mattorna också. Brads från K&Company. Swirls från Autumn Leaves (Rhonna Farrer) och så förstås lite bling med hjälp av mina kära nyupptäckta stickles. Hur kunde jag leva utan dessa glittriga darlingar?


Kommentarer
Postat av: Skräptanten

Du är så otroligt duktig! Skulle vilja svära lite för du är så himla bra, men det får man ju inte...

Hoppas vi ses SNART!

2007-11-05 @ 13:02:43
URL: http://www.pappersvinden.se/skraptanten
Postat av: Tina

Vilken härlig LO, jag tycker alltid det är så kul med kattmotiv! :-) Borde bli bättre på att scrappa min egen katt...

2007-11-06 @ 17:14:35
URL: http://tinajohansson.blogg.se/
Postat av: LillBlomman

Oj så mycket fint du gjort! Gillar din tagbook massor!

2007-11-09 @ 10:10:18
Postat av: monika

Dom papprena från CI är bara så härliga och det blir verkligen speciellt. Visst är det kul att scrappa katter. :-D Kameran har nu gått varm sedan en vecka på vår kisse. Nu ska jag bara framkalla lite att göra nått kul med.

2007-11-12 @ 22:37:57
URL: http://ikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0