Vårkänsla och julefrid

Mitt i julfirandet fann jag och Dear Husband lite tid att sitta i scraprummet tillsammans. Vi åstadkom faktiskt varsin LO, inte för att det är något unikt för maken som alltid producerar på löpande band, men det är rätt unikt för mig. Som jag sagt förut så är just layouter min svaga sida, och jag blir sällan riktigt nöjd. Men jag antar att det enda som hjälper är övning och åter övning. Så här är min juldagsövning:



Bilden är från vår årliga vårutflykt, första cykelturen som går till en damm i närheten där det bor en hel andkoloni. Texten lyder: "Vi är kanske inte den sportigaste familjen, men vi tar i alla fall fram cyklarna varje vår och premiärtrampar till Kvarndammen där vi matar angelägna änder. En del har mer bråttom än andra. (Se bilden). Våren 2007". Inringad (med stickles, förstås!) kommer en and farande i full karriär mot Sean som sitter på träbron. Den var nog väldigt hungrig för den var riktigt aggressiv och skulle ha limpa till varje pris.

Hoppas att ni har haft en skön julhelg så här långt, och att ni fortsätter att mysa med tända ljus och pepparkakor. Stor julkram till er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0