Mera jul

Ett par enkla julkort har det blivit i helgen, ett där jag bara embossat en del av pappret i Cuttlebugen och sedan knutit ett band precis där embossingen slutar. God Jul stämpeln är sååå användbar, fin och lagom stor. Här är den stämplad med rött och heat embossat med red sparkle.



På nästa kort är granen stämplad med Versa color Evergreen och embossad med Clear. God Jul är stämplade med alfabetstämplar från Inque boutique (de är helt underbara!). Här stämplade & embossade med guld ... Pappret med snöflingorna är från My Minds Eye. Stjärnan i granen är stansad med min kära Cuttlebug.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så duktig så jag blir alldeles knäsvag...

2007-12-09 @ 21:54:43
Postat av: Victoria

Å jag blir så avundsjuuuuuuk! Jag har gjort tre julkort igår på kursen och alla ser lika fula ut. Jag vill ha din kreativitet och din fantasi och dina skills. Du är ju så braaa! Kram

2007-12-11 @ 15:12:21
URL: http://victorianordgren.blogg.se
Postat av: Marit

Vilka fina kort!
Och prinskronan måste väl ha gått hem hos sonen!
Ska sno iden och göra en till min 5-åriga dotter, där kommer den garanterat att funka ;-)

Tack också för besök och kommentar i min blogg. Det är jätteroligt när det kommer in nya människor att få kontakt med!

Kram Marit

2007-12-11 @ 22:14:34
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: hHelena

Kan man annat än älska embossingen till cb:en ? Blev underbart kort!
Hälsningar
Helena

Postat av: Lena

Mycket enkelt och fint! Det gillar jag. Trevlig helg på dig!

2007-12-14 @ 21:29:30
URL: http://latto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0