Födelsedagskort x2

Vi har firat två födelsedagsbarn här de senaste dagarna. Först ut var vännen U som fyllde 60, jag fixade ett kort från mig och tjejerna. Det överlämnades tillsammans med födelsedagspresent vid en härlig lunch på nyöppnade Trotzgatan 3 här i stan.

 

Åh, vad jag önskar att jag hade en scallop rund stans. Nu blir det till att klippa cirkel med scallop sax. När varvet var slut så gick det liksom inte jämnt upp med vågorna, om ni förstår hur jag menar. Men det döljs lite fint av rosetten ... :)

Idag är det DH som fyller år och han fick ett "Spinner-card". Jag följde instruktionerna på Splitcoaststampers. Det var inte alls svårt att göra och det blev ett riktigt roligt resultat. När man lutar kortet så snurrar hjärtat hela vägen till nästa sida. Prova du också!

 

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för din snälla komentar i min blogg. Kul att hitta hit till ditt krypin. Här fanns ju massor med fina saker att inspireras av. Kram på dig!

2007-12-11 @ 11:46:57
URL: http://latto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0