Scrappat och klart

För inte så länge sedan visst jag inte vad scrapbooking var. Pyssel har jag alltid gillat, största nöjet när jag var liten var att gå omkring i bokhandeln och plocka med pennor, papper och vackra anteckningsböcker. I mars bestämde jag mig för att göra en vacker samling av mina bästa recept, och började leta på nätet efter tips. Det dröjde inte länge förrän jag snubblade in i den underbara världen av pyssel och scrap, och när sedan Pappersvinden öppnade sin butik i Falun så var det kört. Jag är nu fast i scrapping-träsket. Här är några av mina alster så här långt. Tänkte att det kan vara bra att samla det gör på ett ställe, om inte annat så för att själv kunna gå tillbaks och se vad och hur jag gjort förut. Kom ihåg att jag bara är en enkel liten nybörjare!

Morsdagskort

Här är mitt morsdagskort till min lilla mamma. Jag hittade en mall till en pop-up blomma hos Robert Sabuda och är helt såld. Det lär bli fler sådana här kort i framtiden.

Framsidan är väl inte så speciell, men jag gillar när man handritar en inline längs blommans kontur.

image2

Hej hopp för idag!


Kommentarer
Postat av: Elin

Sååå fint juh :D

2007-06-07 @ 12:29:39
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: Ulrika på den här bloggen

Elin, du var mig en snäll en. Tack så mycket! :)

2007-06-07 @ 19:04:46
URL: http://macgregor.webblogg.se
Postat av: Moira

Tack tack mamma :P

2007-06-18 @ 13:41:08
URL: http://moirasblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0