Sjukt trött

Är helt galet trött idag, trots att natten var ganska OK. Kollade Moira kl 23 och sedan kl 03 och sen upp kl 06, men däremellan sov jag ändå rätt gott! Men jag har så mycket grus i ögonen att jag fick lov att ta lite flextid och sluta tidigare - pallade inte att sitta framför datorskärmen mer i dag.

 

Och säg den glädje som varar för evigt - Moiras blodsockervärden har varit åt det höga hållet sedan lunchen idag (alla värden över 10). Kanske något tillfälligt, kanske en infektion? Vi får se. Vi märker sällan av hennes höga värden, men eftermiddagen har varit rätt grinig och kanske har det sin naturliga förklaring.

 

Jag sover i gästrummet, planerar att knyta mig redan vid 21 och somna till Lost. Pappan tar över nattskiftet.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits